Se till det du har!

Det är ett högt tempo i mitt liv just nu. Förra veckan var ja knappt hemma alls. Färgkurs/ killinspirationskväll i sthlm. Bodde på Sign.. mysigt! Vidare till karlskoga för att få håret fixat av mamma. Tillbaka till örebro för att få mer fix av Sara. Utgång i lördags, FRMS och Strömlös.
Igår promenerade vi till Naturens hus för sen lunch. Solen skiner och det är värme i lufte
Det här är årets bästa tid.

Nu kan det bara bli bättre. Har massor av planer. London är bokat i Valborg.. som jag längtar!

Ibland är jag trött på livet, och igår sa en vän såhär;
"Se till det du har, istället för det du saknar" För du har mycket rikt i ditt liv.
Det är så sant. Ibland fokuserar man för mycket på saker och ting som är dåligt.
När man har så mycket bra.. "det är så lätt att halka snett".











Jaja.. ny hårfärg igen! Nu ska ja försöka vänja mig och inte panikfärga över! haha.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback