Hej hjärtan!

Har precis börjat mobilblogga nu. Inser att jag inte har tid att ladda in bilder o göra om i datorn. Det får bli kortare inlägg härifrån istället. Med lite halvsnygga bilder ibland. Aja, nog om de.

Kom hem igår vid sjutiden. Dukade upp räkor och rosé.. Alex kom på besök och vi kollade tv och blev propp mätta! Nu är det mycket planer på gång.

Idag har jag jobbat och jobbat. Fick ett förskott på vår
Säljtävling.. Ett par Marc by Marc Jacobs solisar! Nu ska jag bara visa att jag är värd dom också.

Har packat lite.. Ons kväll åker jag till Sälen. Sjukt att Mathilda och jag lyckades pricka in samma vecka med våra familjer. Hur kul kommer vi inte att ha!! Lite fjälls, afterskii.. Men mest längtar jag efter att åka snowboard faktiskt. Kan vara bland det roligaste jag vet.

Godnatt hjärtan! Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback