Tyck synd om mig nu

Dålig uppdatering här märker jag! Förstår inte var tiden tar vägen. Tycker inte att jag hinner med nått fast jag knappt sover 5 timmar /natten och sitter max 1 timme om dagen. Har väl inte varit värsta bästa onsdagen idag. Ibland kan jag ta skit, slängt rakt i ansiktet, utan att bry mig. Ibland kan det göra så ont att jag vill försvinna bort ett tag. Och ibland vill jag kasta tillbaka skiten, ännu värre. Vissa stunder känns det som att man jobbar&sliter, och gör sitt allra bästa. För att sedan bli trampad på igen&igen. Till vilken nytta ska man kämpa för ?

Jag är nog en rätt glad&positiv person som inte haar dåliga dagar om inte andra ser till att jag får de. Jag blir så trött på bittra människor som verkar vilja vara bittra. Det kan man faktiskt bestämma själv!

Vilket surt inlägg det blev idag!

Imorrn blir en bättre dag. Då ska ja göra en Brazilian Blowout! Äntligen.

xoxo


Kommentarer
Postat av: emelie b

julia darling, du är bäst och de som säger någonting annat är bara för blinda för att se det!



Puss!!! miss u!

2010-12-09 @ 00:17:33
Postat av: maddo

gumman imorrn ska vi mysa! prata en massa jävla skit ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback