Fredagen den 13:e

Fest i Örebro. Kul att träffa nya killar och se Klaras.
Men egentligen borde man hålla sig inne den dagen. Jag tror verkligen på att det är en otursdag. Jag bröt en klack när vi skulle gå.. Och inte vilken klack som helst, utan Mauds klack. Kvällen var då förstörd tyckte jag eftersom jag fick så dåligt samvete. Men ja ringde Carpenter och hon sa att det var okej. Blir en tripp till skomakaren på måndag.
Såklart har jag fler par skor med, tyvärr passade inte dom silver/brons-färgade till min outfit, men det struntade jag i just då.

Klaras var okej, mycket folk. Eftersom vi var där ganska tidigt åkte vi innan det stängde. Vi gick och gick påväg till universitetet.. jag hade gympaskor med ifall det skulle hända. Borta vid Berns Arena ramlade jag , mitt på vägen . Jag fattar inte hur ja kunde göra det. Där låg jag en stund och suckade tills Alex drog upp mig. Idag har jag ett stort sår på handen och knät, det gör ont =(

Mådde skit i morse. Länge sen jag var så bakis. Vi gick till pressbyrån som var stängd. Fick gå tillbaka en timme senare och köpa mat. Sedan tittade vi på Andra sidan häcken, ganska kul.

Blir lugnt ikväll.. jag är ju skadad.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback