On/Off

Har haft en mysig kväll. Ätit gott, druckit kaffe karlsson och pratat.
Nu är jag hemma i min tysta lägenhet. Jag brukar alltid sätta igång en spotify lista men inte ikväll. Föredrar att lyssna på dropparna från kranen.
Har man pratat hela dagen, är det skönt att låta det vara så. Men det är ju också då allt kommer över en. Ibland är jag så tacksam över mitt sociala jobb. Då jag helst inte alltid pratar om mig själv, utan lyssnar och förstår andras liv. Nickar, skrattar och håller med. Det är nog som terapi skulle jag tro...

Jag har funderat på hur människor som inte tänker fungerar, hur gör dom? Jag vill lära mig.
Koppla av, koppla på.. klick klick.
On/Off. Hej, hejdå!

Brukar aldrig vara speciellt personlig i min blogg..
Men jag tänkte kanske börja vara det, då och då. Eller så beror detta på fel tid av månaden då livet känns kasst, magen svullen och känslorna är värre än balder på Liseberg.

Mitt ena öga är rött. Sömnbrist? Trötthet.. Jag velar hit och dit. Borde ta den här helgen hem.
Jag ska sova på det nu, och bestämma mig imorrn.

Godnatt hjärtan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback