Jag ställer inga krav, säger aldrig nej nej..

Helgen var tänkt i Uppsala, men jag stannade i Örebro. Hade tänkt mig en lugn helg, men den blev lite mitt i mellan. Blev bjuden på middag hos min chef i fredags, hela gänget från gbg var och hälsade på.
Sedan mötte jag upp folk på Stora.

Heldag på stan i Lördags. Räkmacka, päroncider och fireball. Hämtade Alex och gjorde tacos. Drack vin och gick hem till Emma där det var en hel hög med folk.
Krogvägrade in i det sista, men där satt vi till slut.. med en rad roséglas framför oss.

Har varit lite trött hela dagen. Var på salongen och tog ur mina exctensions och slingade håret.
Nu är jag ganska ljus. Imorrn ska jag få nytt hår och botten färgad. Jag är inte den enklaste kunden;)

Ikväll bjöds det på Carbonara hemma hos Emma. Jag är proppmätt. Nya tag den här veckan!
Jobbar sjukt mkt. Gävle nästa helg!

Lite bilder från senaste tiden. Har träffat massor av bäbisar.. Lo & Lykke.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback