Mitt liv som artist är över. Max ett glas vin resten av livet..

Åh nu måste jag skärpa mig.. jag kommer ju aldrig bli lika stor bloggare som kissie om jag aldrig skriver nått, ha ha!
Nej men jag har haft fullt upp. Den här helgen har varit kaos. Är verkligen slut som artist.
Men det gör inget, har haft sjukt kul.
Det här får bli en hälsovecka känner jag. 

Blev iaf lite utgång i fredags. En päroncider på stallis och satins dasgolv resten av kvällen. Lite pizza hos mig efteråt. Upp i tid för att hinna med tåg till sthlm. Lunch på söder med vänner och ett gäng indierfrån indiska armén på en indisk restaurang. Den godaste mat jag ätit!
Fika med Branting, lite shopping och sedan rött och tacogratäng hos Emelie i Solna.
Förfest hos Sara med några lammisar.
Köade en liten stund på Garbos men mötte upp folk på Moda istället. Hamnade på okänd krog. Och sedan vidare till Soap Bar och mötte Emelie. Jättelänge sen vi sågs!

Sön, bakishäng på Lejon och sedan däckade jag på bussen hem.

Några bilder från senaste tiden..

Födelsedagsfrukost på Stora hotellet.




Indisk kokande gryta, den godaste grytan jag ätit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback