Höstpremiär

Den här bloggen har fått stått ut med flera uppehåll. Ibland finns det inte riktigt tillräckligt med tid, ork eller lust. Men nu när hösten närmar sig och man spenderar mera tid inne så kanske det blir bättre.

Har spenderat den här helgen i Grebbestad. Det har varit ostronpremiär vilket innebär att det är lite fest på bryggan. Man äter ostron, dricker champagne och tittar på ostronöppnartävling. Man kan nog tävla i allt.
Jag har shoppat lite i sportshopen, och ätit massa räkor. Behöver komma hit ibland för att få lite energi.

Nu ser jag fram emot hösten. London calling.. Om en månad ungefär. Vi ska på saloon international.. se visningar och nya saker. Åka till shoppinghimlen och ta tuben till Camden och äta världens bästa thai på gatan.
Blir en del sthlm till mina damer.. och Redkens event i November. Hoppas på ett kul tema den här gången! :)

Nu ska jag åka hem till Örebro. Men först lunch på bryggan.. det är 24 grader ute ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback