All that you need is in your soul

Smuttar rödvin på salongen. Är det lillördag så är det. Usch, det står ju bara om vin och utgångar i alla mina inlägg. Funderar på en lugn helg. Det bär ju snart till London och då blir det ju en del.

Har haft färgkurs här på eftermiddagen. Gått igenom lite nya färger med en färgtekniker. Robin fick ställa upp som modell.

Imorrn ska jag på teater, och nästa vecka med.. Det är ju inte ofta man går på det direkt, och nu blev det två veckor i rad. Kan ju bli kul :) Vi bokade "glada hudik" för ett år sen. Helt otroligt att det blev så stort. Dom är ju helt underbara! Det blir nästa vecka. Imorrn; Mozart.

Nu ska jag bege mig till fröken Vogler, och sedan till Miss Maddo! :) Boxen är med. Vi hörs!



Xoxoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback