Spontan helg

Man ska aldrig säga aldrig, men ja ska försöka att aldrig mer säga att jag ska ta en lugn helg.
Jag har haft den spontanaste helgen, och riktigt rolig med.

Jo vad har jag gjort då. Var ju på teater i torsdags.. Nöp mig i armen hela tiden för att inte somna. Fredags hade jag tänkt spendera i soffan, men jag kunde inte tacka nej till att gå ut o ta några drinkar. Det var trevligt. Lördag jobbade jag lite och efter det hoppade jag på tåget till Sthlm. Mötte upp Sara och Mathilda. Färgade Sara. Ewe gjorde sällskap. Vi drack rödvin och tog en taxi till Storstad . Åt Molues frites och drack mojitos. Gick vidare till Kåken med att stort blandat gäng. Spottade Daniel Adams Ray ;)
Vi blev inte jättesena eftersom vi bestämt att ta de lugnt.

På söndagen åkte Sara och jag till fridhemsplan och brunchade.. strosade på stan. Sen åkte jag hem till Örebro.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback