Those will be the best memories

Varför sover jag inte när jag är så trött att jag snart glömt vad jag heter ? typiskt mig. Jag bangade iaf Erik Amaroïllo och åt en sushi-planka på East West istället. Min gamla classmate Jenny var sällskapet för kvällen. Vi ses inte ofta, men när vi väl gör det så är det knappast tyst en sekund.
Henne har jag delat några bästa stunder med. Vår galna Ayia-resa bland annat. Och vi började genast att smida nya planer ;)

Nu befinner jag mig i Kga, och är i valet och kvalet om jag ska stanna eller åka tillbaka imorrn? För kroppen säger stanna, och hjärnan säger Örebrooooo! <3
Får se hur formen är. Har åkt hit för att gratta mamma. Både b-day och mors dag på söndag. För det har ni väl inte glömt ? Ska klippa & färga henne också, är det tänkt.

Nighty!

xo xo



Jenny, Peter Siepen & Julia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback