Mors dag #2



En tårta till alla mammor idag. Själv åt jag den inte. Men buffén var god!
Den är nu ett minne blott. Combatpasset visade sig vara ett combat-maraton i 90 min. Instruktören bara "Åhhh, vad duktiga ni är som kör combatmaraton i 90 min en söndag". Grymt nöjd nu.

Måste ge min mamma min mamma lite cred för en grej som hon gjort. Det är snart studentdags och min bror tar studenten i år. En kille, som går på samma skola som han bor ensam och har det inte riktigt lika lätt som vi har. Han tänkte inte gå på balen pga ekonomiska skäl bland annat. Då samlar min mamma och henne "tjejklubb" ihop pengar åt den här killen (och det var inte så lite pengar dessutom)så att han har råd att köpa en kostym och gå på balen. Så himla fint gjort!

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback