9/9 toast

Usch, det har verkligen inte varit min dag idag. Har varit hur känslig som helst.. brytit ihop för minsta lilla.
Alkoångesten är det värsta jag vet! Blev lite bättre efter en timmes kardio på Njoy. Hur skönt som helst att sex veckors träningsuppehåll äntligen är slut!

Det där med ångesten fattar jag inte.. för helgen var hur bra som helst. Maddos inflyttningsfest var 9/9 toast! haha. Okey, då var det kul.
Vi satt på filtar i gräset, ca 20 pers. Vi drack champagne, åt jordgubbar&paj. Drog till Strömpis ganska tidigt eftersom vi hade börjat tidigt med hela kalaset.
Maddo och jag voltade på dansgolvet, fattar inte vad som hände. Men helt plötsligt låg vi i en hög och sprattlade.Det måste ha sett ganska kul ut.

Sist av allt gick jag och kapten till Ritz och blev matade med drinkar. Sen är det bara en tjock dimma kvar av kvällen!

Söndagen spenderades i soffan. Köpte mat från Pacos och kollade på repriser hela dagen. Helt färdig!


Min 25års present korkades äntligen upp. Joel ser skeptisk ut.. haha.


Rosa champagne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback