Vi drar till Malmö..

Det har blivit dåligt med bloggande senaste dagarna. Min nya dator och jag kommer inte riktigt överens än.. ska ta tag i de när jag kommer hem på söndag.

Vi ska till en studio i Malmö för att få inspiration i helgen.
Johan Bergelin är en frisör som startat en trendbibel kallad C-book. Och det är honom vi ska besöka. Han har bland annat jobbat med Agyness Deyn..
Hans studio ska vara en gammal brandstation. Jag tror att det kommer bli riktigt spännande.
Sedan ska vi såklart se utelivet på kvällen. Bo på Hotell Jörgen Kock..
Blir lite orolig för väglaget bara. Jag vara nära att börja gråta imorse när jag såg hur hemskt det såg ut ute.

Vi har startat en salongsblogg i dagarna. Kolla här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback