I'm alive

Hej! Jag lever. Men inte mitt internet. Pappa kommer in till mig i veckan och styr. Vore bra om det funkade till måndag. Då jag ska ut och åka igen.
Det har varit mycket åkande ett tag.

Vi var ju i Malmö förr förra helgen. Var på en sjukt snygg studio och klubbade sedan hela natten på blandade ställen som rockbarer, mojitbar & etage.

Sedan åkte jag hem o packade väskan igen. Åkte till Sthlm i fredags och fixade en kommande grej! ååh, sjukt nervös och förväntansfull!
Sedan lagade vi middag på kvällen.. vi tjejer. Åkte till Italiano papa och drack shots. Mötte upp ett gäng Örebro-grabbar på Hotellet, och drog vidare till Solidaritet. En slitsam, rolig och sen natt blev det.

Mån-tis var jag på klippkurs i Loréalstudion på Drottningatan.

Och nu väntar jag på att åka till Sthlm igen måndag kväll. Tis är the day!


Hittade den här från en rolig fest för ett tag sen..




Loréal studion är ett kaos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback