Dag 07 - Vänner

Vänner har kommit och gått. Några har stannat. Några är nya, andra äldre. Förr följde man strömmen och fick nya "vänner" hela tiden. Nu väljer man dom själv. Jag har även valt bort sådana som inte passat mig. Det är ju som att ha en massa förhållanden. Alla passar inte alla.
Några är dom som inte behöver underhållas, de finns där ändå. Andra underhåller jag, för att vägra tappa kontakten. Det kan hända när man bor i olika städer. Men när vi ses, då är allt precis som vanligt.
En bra beskrivning om en vän är en sådan man kan vara tyst med. Helt bekvämt. En som man har kul och skrattar med. Bryr sig om. Ge&ta. Jag har tur som har många av dom.


























Kommentarer
Postat av: Sara sättermann

<3<3<3<3<3<3 massa kärlek till dig

2011-03-05 @ 16:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback