Give me everything

Jag är inte helt hundra idag, och jag skulle hellre önska lite regn och åska så man fick samvete till att krypa ner i soffan. Tog iaf en låång sovmorgon ;) Och sen städade jag lägenheten som var kaos.

Igår var jag bra mycket piggare. Jättekul kväll <3
Började hemma hos Beckis .. ett två tre.. fanta och rosé.. haha! Tjejkväll blev det.
Sedan gick vi till Ritz och där var det hur mycket folk som helst. Verkar som att hela Örebro var ute igår.
Stannade till sist och delade en säkert inte så god kebabtallrik. Varför vill man ha det då, när jag aldrig skulle komma på tanken idag ?

Nu ska ja packa lite. Åker till Sthlm imorrn efter jobbet. Det blir coctailparty, klipphäng & uteserveringar med mina hjärtan! Har saknat dom :)


Provade gårdagens "outfit" efter jobbet. Sliten och ruffsig. Men kjolen var ju fin. Från myrorna dessutom.
Så jag deppar inte ihop för att jag lyckades hälla rosé över den igår. Tur att jag hade en backup!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback