Hej då Örebro!

Semestern har börjat bra! Festen i lördags var kul, men inte så galen som jag trott.. Ingen efterfest till halv sju iaf..haha.  Annars har det blivit en del häng på Java. Hjälpt bror att köpa solglasögon.. och haft en dag på stan med han o mormor. Saknar resten av familjen också!

Igår satt vi i solen hos Maddo och sipprade rosé. Det är inte varje måndag man får va ledig. All in!
Helt galen kväll då vi dansade i sofforna på satin och drack bubbel tills det stängde. Efterfesten var mindre kul. Men det tänker jag inte gå in på här. Tror det har löst sig.
Idag blev det lång lunch/fika på java igen. Hämtade ut tågbiljetter. Föredrar att ha dem på sms annars, men de funkade tydligen inte om de var byten o bussar som ja ska hålla på med.
Yes, för nu drar jag till Grebbestad. HEEJ DÅ Örebrooooooooo ! ;)
Och hej Mathilda, nu kommer jag o våldgästar fram till söndag då mamma o pappa kommit hem från Italy.













Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback