All day, all night.

Varför är man så himla effektiv när man har tajt med tid ? Jag har jobbat ca 12 timmar. Lagat massa mat, tvättat håret, ätit mat, solsprayat fejan & städat. Har jag gott om tid är jag som skalman.. Sjuukt seg. Kan ta en powernap och komma för sent pga den.

Aja. Beckas fest i lördags var en riktig tjejfest. Hon fick bara rosa saker. Vi satt på filtar och åt jordgubbstårta. Sedan gick vi ut och dansade. Sedan vaknade jag 15.00 dagen efter.. haha.
Nu väntar Linköping i helgen. Inget mera PIP. Jag har gjort mitt där. Däremot blir det P&L nästa år. Får låna några släktingars hus i Borlänge. Jag är ingen riktig festivalmänniska som sover i tält. Jag behöver bekvämligheter som säng, toalett & dusch. Annars trivs jag inte.. tyvärr.


En riktig blandning från telefonen (;

























Och ja, det här är faktiskt Mr. Breling.. hahaha.


Xo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback