Mitt 2010

Jag har ingen som helst ordning på nått i min dator. Därför blir det mest ett bildregn från 2010.


Vi tre var oslagbara! Och vi hade mycket roligt ihop.


Jag träffade en snygg hockeyspelare, en sthlmsnatt.


Vi åkte till Sälen flera ggr för att sälja Corona.


Mest jobbade vi i Tandådalens Wärdshus på afterskiin.


Ibland var vi lediga och stod på andra sidan baren.


Vi var alltid på gott humör innan jobb.


Även efteråt.


Jossan och jag åkte till Sälen och jobbade själva, vi fick en stuga mitt uppe på fjället.


Jag jobbade på Melodifestivalen när det var dag för "andra chansen" här i Örebro.


Jag fick styla söta Neo.


Jag&Emir, som var vår chef under hela spektaklet.


Jag dejtade en kväll, och vi gjorde drinkar av lite allt möjligt.


Äntligen fick jag en ny säng.


Jag ställde upp som levande skyltdocka.


Det blev vår&sommar, och vi fick en fin "havsutsikt" från jobbet.


Uteserveringarna öppnade och det blev många sena kvällar, och en del rosé.


Måndagsklubben var bäst.


Satins uteservering.


Det blev midsommar, och då åkte jag till Grebbestad såklart.


Jag tog med mig två av mina favoritdamer.


Fin sommarbild från vår trädgård i Grebbestad.


Strandhäng, och den första midsommar utan regn.


Vi parkerade våra cyklar vid kanten av stranden.


Räckmackan på Grebys kan vara den bästa räkmackan som finns.


Det blev en hel del solande.


Jag dödade en spindel hemma hos en skräckslagen Sofie.


Emelie&jag jobbade med corona på ett event i Arvika där dom åkte slalomskidor från rampen ner i vattnet.


Emma&jag jobbade på Quality Spa i Strömstad. Där hade dom en mojitobar!


Vi sålde slut på allt.


Vi var på spa efter en hård jobbnatt.


Årets PIP-festival drog igång.


Det blev fest i fyra dagar.


Oskar Linnros var tjejernas favorit.


Jag var glad den här kvällen.


Vi slog läger i Brelinghuset, och det var sol en dag iaf.


Efter PIP åkte jag till Grebbestad igen för "rehab".


Jag gjorde massa roliga saker med familjen.. som att åka ring & wakeboard.


.. Åka på konstutställning i Gbg, där pappa o jag roade oss bäst vi kunde.


Vi var på Liseberg där vi fick bananas på karusellerna. Love!


Jag och bror somnade i samma poistion på hoteller efter en intensiv dag.


Det blev sensommar och jag köpte en ny jeansjacka.


Skinnjackorna hängde på rad på jobbet.


Jag åkte mycket till Stockholm och hälsade på mina damer.


Vi åt tapasmiddagar.


Det festades en hel del.


Och jag jobbade mycket.


Vi var på bloggawards på Cafét.


Det blev mer och mer galna kvällar som den här.


Jag&Madde hängde en hel del¨på Satin.


I November åkte jag med familjen till Rom.


Vi såg coluseum och många mer historiska platser. Jag gillade shoppinggatorna bäst.


Jag var på Redkenfest i Sthlm.


Där bubblade det en hel del.


Många galna&roliga fester löpte i varandra.










Det blev jul och enligt tradition - julbord på telegrafen i Grebbestad.


På jobbet fick vi sådana påsar mest hela tiden.


Det var en liten del av vad som hände 2010..

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback