Love was not in the hair

Heyheyhey!
Nyss kommit hem från en kväll med Linn. Ätit bästa sushin från east west. Den är helt klart grym! Sedan gick vi till Loungen och tog några. Nu är jag en bra trött person. Sjukt skönt med helg. Den här veckan har varit seg.
Blev ganska spontan utgång i onsdags, o det tog på kroppen. Men Petter är alltid bra live, så det var dumt att missa. Sedan blev jag färgsjuk, då jag färgat håret ett antal ggr efter ett antal misslyckade försök. Men det är ju tur att misstagen hamnar i mitt hår. Nu är jag back to black, eller mörkt igen.
Imorrn blir lugnt, eller.. det är dumt att säga nått, men jag hoppas det!
Upp i tid för träning.. varit lat ett tag. Bättring!


(Sur Julia..Love was not in the hair, last night..)


Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback