Back from Norway

Hello! Nu har jag landat i Örebro igen. Har spenderat ett par dagar i fjällen, och andats fjällluft. Jag har hört att det ska vara bra. Men istället så gav det mig en fet förkylning. Jag brukar bli lite halvsjuk när jag är ledig. Troligtvis slappnar man av och har tid att tänka efter.
Bortsett från det, och att vi inte hade något vatten i stugan första dagen så har jag haft det toppen. Tur att en gustaf Vasa liknande norsk kom och löste problemet. Vi fick tom koka snö på spisen som riktiga frilufsmänniskor.

Annars har jag såklart dammat av brädan och åkt tills benen inte orkade mer. Vi har haft halvbra väder med dimma och blåst, men backarna var fina. På kvällarna har vi ätit god mat och tittat på filmer, ätit popcorn och turkisk peppar. Jag har tom läst en bok, Elsas värld.. av sofi Fahrman. Sjukt bra. Jag ska genast köpa tvåan! Det här med böcker är underskattat.

Nu när jag är ordentligt utvilad så är det dags för hårdträning. Beach 2011, here I come. Jag börjar med morgonkardio imorrn bitti.

Xxoxo.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback