Jag vet inte vart jag ska, men jag ska komma dit.

Sara tipsade mig om ett band, first aid kit. Deras låtar rullar om och om igen här på järnvägsgatan. Musik kan verkligen få mig att må bra.
Jag har lyssnat, packat och diskat. Nu är jag redo för hemfärd imorrn.

-

Jag har börjat fundera på 2012. Igår sa mamma att hon trodde att det skulle bli ett riktigt bra år. Saker och ting börjar redan att ordna upp sig.
Tror att det kommer bli året då jag växte upp. Jag har aldrig kännt så som jag gör nu och har gjort länge. Jag älskar mitt liv men det är nått som drar i mig.
Jag har börjat uppskatta andra saker än tidigare. Jag vet inte vart jag ska, men jag ska komma dit.

-

Jag borde sova mer. Imorse försov jag mig. Mobilen hade tydligen inga batterier kvar när jag kom hem igår, full på glögg, och för säkerhets skull ställt åtta alarm.. till ingen nytta.
Men det var en bra kväll med julmys, gröt, skinka, glögg.. Följt av en helkväll. Blev med ångest av vinet och att jag inte kan stänga igen min mun när det behövs.
Ikväll har jag druckit kaffe karlsson och ätit plockis på loungen med mysigt sällskap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback