Kinda like this game but there's something you should know..

Åh, äntligen har jag fått tillbaka min dator.. och internet. 3 kan vänta sig en terroratack från mig om några dagar. För jag fick nämligen låna pappas bredband så länge.
Men nu har jag annat att tänka på. Jag är stressad. Nervös. Men mest stressad. Packningen är klar. Jag har köpt tågbiljett och mat. Jag drar till sthlm imorrn kväll. Och stannar där några dagar. Det ska bli skönt att åka ett tag. Fast jag knappt hunnit vara hemma. Den här helgen alltså. Jag har skött mig ganska bra. Var bara ute i fredags. Det var inte en spec rolig kväll. Jag tror att jag har för mycket som snurrar i mitt huvud just nu..
Min kommande ledighet är välkommen. Även om jag mest kommer att se ut såhär...

haha! wish me luck.


Xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback