GLAAAAAD påsk(ål!!)

Från att inte ha levt som en nunna i tre veckor,, så har jag kört en tredagars, all in ;)

På långfredagen hade jag fest. Det blev en del folk kan man säga. Sedan hamnade dom flesta på Satin.
Påskafton började även den hemma hos mig. Jag bangade Karlskoga och gjorde en Örebronatt igen.
Fröken Stranne kom förbi och delade några glas i mitt stora fönster. Sedan gick vi vidare till Simon där de var full fart. Tog en taxi till Frida där gänget var. De hade bokat bord på Strömpis så där satt vi resten av kvällen.





Påskdagen hade jag nog planerat i soffan. Men ibland kan det vara kul att dra iväg o köra helt spontant. Jag mötte upp Branting på tågstationen o åkte till Sthlm. Tog med alla rester från min fest.. Och vi drack rosé ur temuggar.
Resten av gänget var i Solna hos Sara. Emelie och jag har inte setts sen i julas så hon blev glad och överaskad. Vi tog taxi till Cafét där det var VÄLDIGT D-kändistätt. Hela dokusåpasverige typ. Lovely kväll igen <3

Idag, annandag påsk.. så har vi myst hela dagen. Köpte med mat till Rålis och parkhängde hela dagen. Sedan tog Emelie och jag bilen hem. Jag tog en pw.. och mår hyffsat bra efter påskhelgen.
Next stop.. VALBORG!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback