Ångra aldrig något som fick dig att le..

Tjohoo! Vad snabbt veckan har gått. Den började med prestationsångest. Nu känner jag mig riktigt nöjd. Jag undrar hur mycket tid man slösat på ångest. Hur många nätter man legat vaken och tänkt alldeles för mycket. Jag undrar om killar tänker lika mycket som tjejer.. ? Isf vill jag bli kille i mitt nästa liv.
Alla sjuka krav jag ställer på mig själv ibland alltså. Ibland tappar jag bort självförtroendet, men lyckas alltid hitta tillbaka till de. Precis som idag.

Livet är kort, bryt reglerna, förlåt snabbt,
kyss långsamt, älska innerligt, skratta okontrollerat
& ångra aldrig något som fick dig att le..

På jobbet. Tack för den här gången. Vi kommer snart o hänger i Malmö!

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback