Vinculum

Idag har jag soffhängt mest hela dagen. Söndagar är bra dagar på så sätt. Fick mina gaddar också, finally! På handleden där jag har en rosett skrev jag "vinculum", det betyder kärleksband på latin. Sedan fick mina föräldrars och brors födelseår plats under mitt egna i nacken. Trodde att ja skulle dö av smärta, eftersom vi inte snålade på drickandet igår. Men tvärtom, gick riktigt bra. Gillar det där pirret i magen när tatueringsmaskinen drar igång, innan nålen kör in i huden.


Igår var vis hos maddo igen. Mycket folk. Mycketmycket trevligt. På strumpis drack vi en del bubbel och en&annan drink. Idag mår jag precis som jag förtjänar. Härliga helg.



Imorrn! Då åker jag och min chef till Sthlm och gör oss snygga. Lite nervös. Lite hemlighetsfull tänker jag vara. Men mest förväntansfull. Två, inte helt smärtfira dagar kommer det att bli. Idag, och imorrn.

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback