Mina favoritbloggar

Fashiontoast - Mina favoritfashionista. Bjuder på mycket inspiration.
Bohemian Musings - Fina bilder. Uppdateras inte så ofta tyvärr.
Columbine Smille - Har egen och uppfinningsrik stil.
Signe - Mycket bilder, och inte för mycket text. Man läser bloggen genom bilderna.. Fina dessutom. Skön stil.
Anywho - Tre tjejer som äger den här bloggen. Vardagsstil och "dagens" uppdateras varje dag.
Lina Di Moda - En modell och hennes grymma personliga stil. Läsvärd!
The stylescout - Londons streetstyle. Galet, snyggt, fult, kul, inspirationsgivande - mode.
Frassy - Ny bland mina favoriter. Men uppdaterar ofta med snygga outfitbilder och händelser.
Jak&Jil - ALLTID snygga bilder på lite allt möjligt.
AmLul - Snygg tjej med snygga kläder. Verkar ha ett kul liv som är roligt att följa.
Fashionsquad - Grym stil på den tjejen.
Happy Because -  Bilder på outfits varvat med annat. Kul blogg.
Sea of shoes - Helt unik stil.. väldigt vågad och annorlunda.

har ett antal till .. mestadels vänner&bekantas bloggar som jag går igenom dagligen.
Nästa helg ska ja, josse & Mathilda på bloggawards på Cafét. Har gått och klämt på en klänning från Stylein som ja kanske slår till på. Vi ska ju på gala ffs!

Har haft en awesome helg dessutom. Tyvärr är min lördag lite suddig.. Men ja skrattade nog mycket. Idag har vi firat mormor. Har ätit trerätters italienskt. Nu ska man väl följa valvakan som alla andra. Jag tror att alliansen får sitta fyra år till. Och jag har inget att klaga på från deras sida. Tycker att dom skött Sverige dom här fyra åren.



Xoxoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback