Inte helt smärtfri måndag heller..

Då var det gjort. Nu äger jag ett par lite fylligare läppar.. eller i alla fall en mera plutig överläpp. Fortfarande öm efter några nålstick. Det var inte så hemskt som jag trodde. Men heller inte helt smärtfritt. Går inte att jämföras med en liten tatto, nej.. de det var ingenting mot det här. Nervositeten gjorde nog sitt. Fick svettningar och ville spy. Restylane lips.. sitter i ca 6 månader. Och jag kommer väl antagligen att göra om det. Vi var på plastikkirurggruppen. Det är ett kännt ställe som kändes tryggt. Det tog ca 30 min med bedövning och restylane. Jag är grymt glad att jag fick bedövning.. måste jag tillägga.





Annars har jag beställt en iphone 4. Strosat på sthlms gator. Fikat med Sara på Pub.
Imorrn ska vi på visning på slottet. Rusk är märket. Någon inspiration får man alltid.

Xoxo

Kommentarer
Postat av: emelie

hur mkt kostade det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback