Dans & ståhej

Slut på en fantastisk helg. Men vi har nya planer på gång.

Vi har sprungit på stan som galningar. Hade ett mission. Var tvungen att hitta något för kvällen eftersom jag inte tagit med någon klänning alls. Det visade sig vara svårt. Allt löser sig. Lunch på NK. Träffade min oldie Emelie. Gick hem till M och drack bubbel. Åkte till Pontus och drack lövely drinkar. Vidare till bloggawars på Cafét för mingel och överaskningar. Trötta fötter flyttade mig till Collage. Dans & ståhej. Hade tänkt avsluta på white, men not this time.

Idag har vi shoppat lite mera. Lunchat på kungshallen och fikat i timmar. Tåget tog mig hem till Örebro vid 19-tiden. Körde på en älg under resan. Det small till rätt bra.

Åker tillbaka om 2 veckor igen. Då är de visningar hela dagen. Och inflyttningsfest på kvällen.

Xxox










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback