What a lovely weekend

Jag har haft en supereffektiv och händelserik helg. I fredags tog jag en taxibuss (solo) till maddo och delade en flaska rosébubbel. Vi gick till Loungen och mötte upp några sköna snubbar. Där dracks det ett par drinkar.
Vi gick till Satin och hängde mest i baren, i samlad trupp. Det var någon slags kulturell afton där. Ja tänk filmen "save the last dance".

Lördag lunchade brelingfamiljen - pappa som dricker grappa i Italien. Brasseriet. Senare kom Josse och vi gick på tidig bio. I rymden finns inga känslor. Vilken underbart fin film.
Några timmar senare gick vi till en fest ovanpå Ritz. Sedan Ritz. Åkte hem till Maddo och gick med henne till Satin. För att sedan gå tillbaka till Ritz en sista gång.







Idag har jag varit i Västerås. Där har vi kollat upp en ny produkt som kallas "Brazilian Blowout". Helt fantastisk! Den gör så att man får helt frissfritt hår , blankt och fint utan att göra en strukturförändring. Detta håller i ca 3 månader. Plattång & fön behöver inte användas under denna tid för att få det fint. Det behöver bara handdukstorkas. Har aldrig blivit så förvånad över en produkt som denna. Vi köpte in ett helt kit med grejer. Denna behandling kommer att göras hos oss på Randis Hårstudio inom kort. Can't wait!!

Hemma igen körde jag ett stenhårt combatpass. För skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback