Rutiner&Funderingar

Fortf snurrig. Tänk om dygnet hade flera timmar. Veckor hade fler dagar. Så mycket att göra, så lite tid. Det är inte kul att vara planerad fram till jul. Veckorna rullar i rutiner. Helgerna är spikade in i minsta detalj. Vad hände med uterserveringarna och rosén som lös hallonröd? Spontana veckoutgångar och sena promenader i solen. Skit. Jag ska genast vaccinera mig mot höstdeppressionen. Hösten är ju en mysig tid. Man tänder ljus och rullar in sig i filtar. Men när ska man ha tid med de ?
Jag är inne i en funderingsperiod. Jag ältar lite. Och undrar vad jag kunnat göra annorlunda. Vad jag ska göra annorlunda. Och vart jag vill ta vägen.
Har så mycket att se fram emot. Men ändå känns saker&ting som en enda röra.
Suck, vad dåligt inlägg. Men imorrn är de lilllördag. Vilket jag ska fira på gymmet. Behöver rensa hjärnan. Och det, kan jag lova, är det bästa sättet att göra de på.
Okej, ja längtar lite till på fredag. Och lördag. Lite makeover. Lite sthlm, Lite visningar, Lite drinkar, Lite inflyttningsfest, Lite skönt folk. Okej. Det är inte ett dugg synd om mig!


På jobbet hänger det skinnjackor på rad. Uttrycket "man blir som man umgås" funkar fortf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback