Karlar&fotboll





Ikväll har vi fått många orginal till ragg. De flockas på pubar&barer när det vankas fotboll på tv. Killen i rutig skjorta gav oss "blinken". Mannen med smulor i skägget undrade om vi redan skulle gå. Idag blev det bara en plocktallrik&iphone googling. Har en lång lista medd nummer som ska ringas imorrn. Jag är en sånn, har jag kommit på nått ska det ske nu! helst igår. Hoppashoppas.

-

Alla tjejer i Örebro, he is arrested! Killen på 23 år, dömd till våldtäktsman sedan 18 års ålder. Det ryser i kroppen när jag tänker på det. Han såg helt normal ut, hade vänner&familj. Undrar vad som gick snett? Hur en sådan människa fungerar? Hur man kan leva med sig själv? Det är skrämmande att vanliga människor ibland oss kan vara just ett sånt monster. Ja, det är han verkligen. Idag har jag tänkt på er som blivit utsatta.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback