Wouldnt it be perfect, if monday mornings were fun ?

Inte min dag idag alltså.
För det första, så satt spåren kvar sedan helgen. Jag måste lugna ner mig lite. Kanske åka till mamma&pappa kommande helg och äta lussekatter & dricka alkoholfri glögg med russin och mandlar.

För det andra. Så polisanmälde jag min cykel stulen för ett tag sen. Jag tyckte att jag var värd lite ersättning på försäkringen. Det var ju ingen billig cykel. Cykeln var värd 5000:-, jag fick 700!!! Räcker det till en enhjuling?!

För det tredje. Inte min bästa tid på månaden. Humöret var allt annat än topp. Och jag blir irriterad, sur, ledsen.. you name it, för allt. Kan icke ta kritik , eller minsta motgång utan att jag bryter ihop.
Inte ens ett combatpass hjälpte. Och hemma, då bränner jag mina "fantastiska" köttfärsbiffar, som blev kolbiffar.

Japp, så jag drar täcket över huvet och drömmer om Helena Christensens fantastiska lya. ¨


Hur fint ?



xoxo

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fröken Breling! SÅ bra blogg du har!

Åh, sådana där dagar vill man bara radera- kanske hjälper att höra att du inte är ensam om att ha dem någon gång då och då;)

Nu ska ju du satsa på en nykter helg, men hoppas vi kan ta en vin- och spelkväll med Kati och lite andra fröknar om inte alltför lång framtid!:) Länge sen!

Kram Rebecka (Katis kompis:))

2010-11-23 @ 20:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback