En stockholmsnatt

Åter igen, så har jag haft en väldigt trevlig helg. Jag känner mig så hemma i sthlm. Med damerna känner jag mig alltid lycklig.
Vi åkte buss från slussen till vinterviken. Vi såg en visning med Carmody, som ja tyckte var sådär. Vi fick champagne, middag ytterligare en visning från Mikas Kovisto/Karlsson, som däremot alltid är bra. Festen kom igång snabbt. Frisörer gillar att festa helt enkelt.
Jag tog sedan första bussen in till stan. Blev uppplockad i en taxi av Mathilda, Josse & Anna-Maria. Vi dasade på Hotellet. Det flesta avslutade där, men jag var inte klar med min kväll. Drog vidare med några sköna snubbar, och natten blev lång.

Idag har vi soffhängt och proppat i oss massa sushi. Söndagar är också rätt bra dagar.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback