Wärmland

Har precis ätit frukostbuffé. Jag är hemma hos mamma&pappa i Karlskoga. Pappa o ja åkte hit igår eftermiddag. Han hade lånat min soffa i fredags natt.
Lördag gick vi en stund på stan. Jag fick ett par nya converse. Plus lite annat smått&behövligt. Vi lunchade o åkte hem till Värmland.



Jag&Emelie åkte lite spontant sådär.. o provade ut tandskenor till tandblekning som vi ska göra i Juni. Vilket smile jag tänker "sitta inne" med i sommar. Alla laster förbjuds som vin, rökning,kaffe.. mm mm.
Men det kan de ju vara värt.



På kvällen lagade jag o bror tacos. Sara och hennes b-friend plockade sedan upp mig i en taxi för att åka till Jack. Där drack vi massa drinkar.



Sist besökte vi Hotellet. Det var sig likt. Men tröttnade rätt snabbt.. så jag promenerade hem och åt natta-mat. Som back in the days. Nostalgiskt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback