Sweet dreams

För ca en vecka sedan var pappa hos mig o hjälpte till att få min nya säng på plats. Jag är en bortskämd en. Han tog ledigt från sitt jobb för att ta emot sängen när den levereades mitt på dagen. Sedan åkte vi till Ikea och köpte tillbehör. Pappa är rätt bra att ha på Ikea. Han nickar och håller med. Medan mamma plockar ner sak efter sak, o säger "åååh, den här var ju snygg".. o vipps så är vagnen fylld. När pappa är med kan man liksom hålla sig till en viss gräns.

Fick med mig nya påslakan, rosa handdukar, stekpanna, blommor, en jättelampa, överkast, kuddar&fodral, hylla..


Såhär ser de ut tillfälligt. Det ska upp en hylla ovanför sängen, och en till likadan sänglampa på andra sidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback