Från Melodifest till Sälen

Vad härligt det är att bli sjuk lagomt till Sälen. Nu måste jag dricka echinaforce istället för Corona.
Har knaprat piller idag, varvat med pest-droppar. Jag är inte en sådan som tillåter mig själv att vara sjuk. Jag känner inte efter helt enkelt.

Men först måste jag meddela att helgens meldodifestival var smashing. Verkligen jättekul att få vara med om en sådan grej. Lördagens direktsändning var lugnare och roligare än fredagens stress.
Att få se o jobba i en sådan miljö var jättekul. Jag fick själv ta hand om Neo.. som tyvärr inte gick vidare. Synd.
Fick även fixa en rocker-tjej i Crucified Barbara, en kille från pain of salvation. Två dansare till Pernilla och Pauline. Även Jessicas Violonist.
Efterfesten var belöningen. Den hölls på Stora Hotellet. Vid 03.15 gick jag från festen för att skeda natten lång. hehe.

Men närmast ligger Corona-turnén i helgen. Vi kör Corona-bilen till Tandådalen imorrn kväll. Ska bo på rådjursstigen. Vi ska jobba på Wärdshuset i Tandådalen fre-lör. Vilket innebär att vi bara behöver rodda en bar. Skönt. Kul ska det bli.

Puss folk!






And then..
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback