Jag är en bortskämd en..


"Har du hört på detta som en sång?
Mellan drömmar och verklighet
Sägs ska spelas gång på gång
Hjärtats sång.. "

Jag gillar verkligen den här låten. Den är så fin på nått sätt. Ärlig.
Dessutom gillar jag Kalle Moraeus och hans spelande män från Orsa. Dom är sköna gubbar.
Vi frågade dom precis innan de skulle gå upp på scenen, om de var nervösa.
Nej, det var dom inte. De skulle ju ändå inte vinna trodde dom. De ville bara göra "deras grej". Det roligaste de visste..







Idag har jag blivit stylad av Emmis. Jag har fått slingor och nya exctensions. Blev sjukt bra.
Emma fick sin botten blekt, och en klippning på de.

Idag kom min chef hem. Brun o fräsch. Jag är en bortskämd en. Fick presenter en vanlig onsdag. En urfin väska och 5 paket "fest-tillbehör".. hmpf.


XoXoXo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback