Då var det dags!

Jag är så trött att jag inte ens orkar sova. Blev en spontan utgång igår. Sprang på Kato o jossi efter jobbet, Och dom skulle minsann ut o dricka vin. Finnsinte.. tänkt jag. Och precis när jag gått innanför dörren fanns de.
Tog med mig en flaska rött till jossi och hade jätte trevligt. Det var värt.
Och Ritz var också great. Fast jag tog mig i kragen den rätta tiden för att orka vara pigg på jobbet idag.

Det pirrar i magen. Imorrn ska vi fixa frillorna på melodifestivalens genrep. Sedan är det fullfart hela helgen. Med direktsändning och efterfest. Det här kommer att bli rikgtigt spännande.


Tsss..

Nighty..

Kommentarer
Postat av: amanda

om jag förstått rätt jobbar du på salongen jag ska praktisera på vecka 11-12? :) kikade på hemsidan och kände igen namnet. liten värld isåfall, har läst den här bloggen ett tag, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback