Söndag

tjotjo! Sitter och njuter över att det är söndag. Det är en dag som jag gillar. Inget planerat, inga tider att rätta sig efter. Seg som jag oftast är. Sitter nerkrupen i min stora säng bland täcken och kuddar och tar in ensamheten. Den är väldigt behövlig ibland. Mitt jobb är ett ganska socialt sådant, och det tar på en.
Och min lilla fritid brukar också vara ett kaos ibland, för att hinna med så mycket som möjligt.

Det har i alla fall varit en bra helg. Med en lugn fredag. En lång lördag på landet hos Jossans familj. Vi grillade och tittade på bröllopet, såklart. Tyckte att det var fint. På kvällen blev vi inskjutsade till stan. Fest med massa trevligt folk. Vi splittrade oss när de gällde krogval. Vi hamnadee på strumpis, vilket var roligt som vanligt. Lyckades träffa massa gamla bekanta, från Karlskoga bla.

Nu ska ja dricka lite mer kaffe, fixa och skrota.
Ha en trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback