Hello sunshine!

Helt utslagen, ligger jag i min säng med datorn på magen. Känner mig solbränd efter en tur till solariet. Är man inne och missar solen hela dagarna så tycker jag att det är helt okej.
Har iaf försökt suttit ute de få timmar som de är varmt efter jobbet.

Hoppas det fortsätter till midsommar nästa vecka. Årets flopp. Iår ska vi göra allt spontant. Tar med mig två damer, familjen och mormor. Härligt.
Vi ska äta midsommarmiddag. Dricka rosé på bryggan. Dansa på konserven där min vän Dj Lime (Emil) spelar. Vi jobbade ihop på Röde Orm en sommar. Och där, år ut och år in, spelar VP såklart, Breling&Brantings gubbar.
Nattalangos och för mycket folk. Äntligen får jag träffa min Sara Dalin. Undrar om det var förra sommaren senast.

Här kommer en liten resumé av händelser.


Han som fyllde år fick en present, direkt från himlen, placerat på axeln.


Juicy och jag satt ute längelänge den här kvällen. Äntligen är hon tillbaka, kan man säga.


Kati gjorde oss sällskap lite senare!


Idag har vi picknickat i stadsparken. Vi hade med grillad kyckling, godis, keso, frukt, kaffe, Rosé, cigg, bubbelvatten, filt och toapapper.


Mys


Nu ska ja hämta tvätten.
Imorrn är det min favoritdag, fredag.

Puss

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback