Sommartider

Hey.. Jag tappade min dator i golvet förra veckan. Den ramlade ur kånken som inte var tillräckligt stängd. Bredbandet blev glappt. Men nu har jag fått ett nytt o de sista räkningarna är betalda.

Midsommaren i Grebbestad var lövely. Vädret var inte vanligt midsommarväder. Det var sol sol sol.. Vi låg på stranden hela dagarna och brände oss så mycket de gick. Vi åt räkor, havskräftor, midsommarmiddag, grillat, glass, mm mm .. det känns som att man ätit för hela sommaren.
Mycket rosé, kall öl och vatten. Bryggrunda båda dagarna, med nattamat som avslut varje kväll.
Snart kommer jag tillbaka. Ska antagligen få jobba lite också, med Corona.. blir kul.







Igår var de dags igen. Damerna och jag satt ute och trivdes i några timmar på måndagsklubben. Där drack vi deras goda rosé som smakar geléhallon och åt buffé. Kvällen blev inte jätte lång, men den var väldigt trevlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback