Det som fanns i min mobil..


Den här bodde i sofies badrum...


Sandra hade köpt nya skor


Mina damer


Kati, Sandra, Matte


Emma och jag lekte på salongen en kväll..


Grebbestads egna.


Vi har parkerat cyklarna vid stranden på midsommar.


Tog en båttur.


Sara och jag


En dag såg jag ut såhär.


Emelie&Jag åkte till Arvika med Corona.. Gissa vem som är redo för ett hopp ?


Fick inte med hoppet.. Bara landningen..


hmm.. ?


Det var ju Petter som hoppade.. Så Kart!


Det här var jag.


Det är rosé som gäller i sommar..


Hos mamma&pappa fick vi champagne och nötter.


Ser lite bitter ut, det är jag inte.


Jorå..


På väg hem i bilen. Fick en rosé av pappa.

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback