Flower Power

Hej Västkusten! Jag är lite besviken, det är inte för solklart här nere. Men vad gör väl de? Jag har ju tagit semester. Har åkt tåg hela dagen. Jag fick ett helt säte själv att sprida ut mig på. Jag gillar inte att prata om vädret med okända personer. Speciellt inte när man är tillräckligt deppig för att solen inte finns. Nej nu klagar jag igen.

Väl framme hämtade pappa och bror mig på stationen. Pappa skulle ha paddlat kanot idag. Men istället hade han den på taket på bilen.

Innan vi åkte in till Grebbestad körde vi in på Tanums största loppis. Okej jag vet att många misstycker, men jag skulle kunna vara där en hel dag.

Tänk att ta den här bussen och bo i den en sommar, en riktig roadtrip med okända mål. Fantastiskt.


Det här är bara en pytteliten del av skiten. Det är som en liten loppis-by. Tänkte höra med Kapten om hon ska med och fynda imorrn. Det fanns ett hippie-fik som vi kunde vila shoppingbegäret på när det började.
Där satt det rockabillysnubbar blandat med 70-talsflowerpowerdudes.

Nej nu ropar Breling familjen. Vi ska äta spätta och räkor. sen väntar en bryggrunda med Branting, Petter & Mange..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback