Vaniljte&veckohändelser

Dåligt uppdaterande. Är ganska trött såhär i slutet av veckan.
Jag längtar tills imorrn, och på lördag.

Imorrn kommer mamma&mormor hem till mig. Vi ska äta tacos och titta på Let's Dance.
Tjejkväll it is. I tre generationer. Mysfaktorn kokar.

Och på lördag ska ja ta en sväng på hindersmässan. Såg att de graverade in namn i halsband och armband. Blev lite sugen. Luncha , inhandla strumpbyxor och vin. Sedan kommer det folk från alla håll till mig.
Bra helg med andra ord.



Jag är tokkär i Laila Bagges smycken. De här örhängena fick jag av en kund i veckan. Hade råkat titta på dem i hennes Smycka butik. Och dagen efter då hon ska färgas har hon med dem till mig. Hur gulligt är inte det ?

.. Och den här köpte ja till mig chef, som en tidigt födelsedagspresent som ursäkt för att köpa. Kunde inte motstå. Jag ska också ha den. Underbar!

Puss då!



Kommentarer
Postat av: Jessie

Ello, tack för i lördags =)...Var har du köpt mössan??

Mvh Jessie =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback