Strike a posé

Hann inte skriva nått igår, blev afterworking på Strike. Efter några cider fattde jag spelet och kom inte sist.
Sedan tog vi en taxi till Pitchers och provade nya menyn. De har alltid lövley mat.

På lördag blir det Strike igen. Fyra damer efter några glas vin. Det kommer att bli succé.
Sedan fortsätter vi uti natten. Men först kommer Breling family och hälsar på. De har handlat mat till mig som ska fylla mitt tomma kylskåp. Sedan föreslog jag en brunch på Clarion. Det är så mysigt att sitta där på vintern.

Idag fick vi schemat för melodifestivalen. Vissa regler som kan vara bra att veta. Men jag vet hur man sköter sig på jobbet. Det stod även att man skulle ta det lugnt med alkoholen, men festa och ha kul.
Hur kul kommer den efterfesten att bli tro? Jag chansar på storslagen. Och sent glömd.






Tjuvade lite bilder från min vän Josefine igen. Hon har ju en nya rosa kamera. Det har inte jag.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback