Last night

Kort sagt. Bra kväll igår. Min lägenhet svämmade över. Och ett brunpuder korssades på mitt badrumsgolv, men det tar jag. Vi hamnade på Ritz kring midnatt och jag klarade kvällen i mina monsterskor. De högsta klackarna jag någonsin ägt. Efterfesten blev lugn. Tacobuffé. Jag, Mathilda + 2 herrsällskap. Micket trevligt.
Mina 2 abdra damer hamnade på andra sidan järnvägen.

Idag har jag städat. Det är sjukt vad det blir smutsigt efter en kväll med så mycket folk hemma. Är alla så smutsiga? Fläckar överallt. Kvarglömda saker, och en ihopsamling av slattar som ger mig en gratis utekväll.
För redan på ons ska jag ta några glas rödvin med damerna. En vän fyller år. Ritz igen alltså.

Jag har fått dille på lax och skagen - macka dagen efter. Sjukt gott. Det har jag ätit idag. Kebab och pizza är inte mig grej.

Nej. sova lite.
Xoxo




Kommentarer
Postat av: Sofy

Tack ännu en gång för lördagsaftonen:) o jag är nog en av de som glömt kvar lite saker, skor o kavaj i kronhallenpåsen som jag var så noga med att få med.. men naaat;P

2010-02-01 @ 10:19:55
Postat av: maddo

sry att jag inte kom babe ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback