Choklad in my face

Sitter med en choklad-mask i facet. Har tränat combat , grymt kul. Det nya passet är jätte bra, till skillnad mot det gamla. Det fick man gäspa sig igenom, men det här är precis som att åka vasaloppet eller nått, galet jobbigt.

Då var det helg snart. Vad göra ? Jag tror att Fröken Slepicka tänkte komma och hälsa på. Och jag har fått fina festerbjudanden, så jag antar att det blir ett glas vin eller två.

Och helgen efter, då åker vi Corona bilen till Sälen. Vi ska bo i Tandådalen. Jag och tre damer. Vi ska blanda nytta med nöje. Jobba i Corona baren på afterskiin. Sedan har vi hela natten att göra vad vi vill. Ska bli spännande.
Min lilla pappa tajmade in samma helg med sina kompisar. Så jag tänkte sälja på dom lite Corona också. Jag vet att dom gillart.

Nej, nu ska chokladen bort.
Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback