Bakom & framför baren..

Fyifasen vad rolig helg jag har haft. Varför skulle ja slösa energi på att vara nervös? Det gick ju jätte bra. Vi jobbade två afterskii på Wärdshuset i Tandådalen, och en nattklubbskväll på Harrys i Lindvallen.
Både var lika roliga. Plus att jag träffade Andreas på Harrys, som jag jobbat ihop med i Grebbestad på Ormen.

Stugan låg mitt i backen i Tandådalen och Corona-outfitsen var smashing.

Vi fick även en utekväll på HC. Lite "dammigt" ställe, såattsäga. Damerna gjorde saken bättre. Sköna tjejer jag spenderat helgen med.
Vi lagade tacos, festade, och lyckades få tag i en taxi med ett gäng killar, som lurade ut oss i skogen. Nej, ingen var sugen på efterfest efter det äventyret.

Snart åker vi tillbaka. Jag trivdes bakom Corona-baren..


Dags att åka till Sälen. Varmmössapå.

Mössa - H&M
Tröja - Från Camden Town, London
Leggings - Bik Bok




Bakom Corona-baren på Harrys. - 144 kr tack


Ps. Tishan från förra inlägget vet ja inte var den kommer ifrån.. googlade och hittade den. så. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback